FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania

1. Czy wszystkie produkty dostępne w sklepie online można kupić w sklepie stacjonarnym Befado?

Asortyment sklepu internetowego może różnić się od tego co znajdziecie Państwo w sklepie stacjonarnym Befado lub sklepach partnerskich. Aby sprawdzić dostępność danego modelu najlepiej kontaktować się bezpośrednio ze sklepem do którego zamierzamy się udać. 

2. Ile trwa dostawa zamówienia złożonego w sklepie internetowym?

Zamówienia internetowe wysyłane są zazwyczaj na następny dzień roboczy. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostarczenia towaru przez przewoźnika. Wszystkie sposoby oraz czas dostawy naszych przewoźników dostępne są w zakładce: Płatności i sposoby doręczenia. 

3. Chce skorzystać z prawa do ostąpienia od umowy. Jak tego dokonać?

Pełną instrukcję znajdą Państwo w zakładce Prawo odstąpienia od umowy oraz w regulaminie sklepu, gdzie znajduje się także formularz do pobrania, który ułatwi Państwu zawrzeć wszystkie niezbędne informacje potrzebne do dokonania zwrotu. 

4. W jaki sposób mogę zareklamować wadliwy towar? 

Szczegóły dokonywania oraz przyjmowania reklamacji w sklepie internetowym Befado dostępne są w naszym regulaminie oraz zakładce Reklamacje. Przygotowaliśmy także formularz ułatwiający składanie reklamacji, który możecie Państwo pobrać w potwierdzeniu zamówienia lub we wspomnianej wyżej zakładce. 

5. Czy wysyłacie Państwo zamówienia zagranicę? 

Cennik oraz listę krajów do których wysyłamy zamówienia znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce Płatności i sposoby dostawy

6. Czy mogę zamówić przez Internet pierwsze buty dla dziecka? 

Zdecydowanie najlepiej jest przymierzyć buciki, szczególnie jeśli to są pierwsze buty, żeby dopasować je pod każdym względem, zarówno długości, jak i tęgości. Jeśli nie macie Państwo w swojej okolicy sklepu z naszym obuwiem można zamówić je przez Internet, gdyż takie zakup zawsze można zwrócić lub wymienić w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru. 

7. Jak mogę sprawdzić dostępność  butów Befado w mojej okolicy?

Na naszej stronie znajdziecie Państwo mapę z punktami sklepów stacjonarnych, w których znajdziecie Państwo buty Befado.  Aby sprawdzić dostępność konkretnego modelu lub rozmiaru można skontaktować się bezpośrednio ze sklepem, który jest najbliżej Państwa. 

8.  Jak wybrać rozmiar obuwia dla dziecka?

Po nowe buty wybierz się koniecznie z dzieckiem (nie z „patyczkiem”). Włóż dziecku buty, a gdy w nich stanie sprawdź, czy mają odpowiednią długość, przyciskając czubek buta. Prawidłowo dobrany bucik powinien być  dłuższy od stopy o 5-10 mm w zależności od czubka, układu palców oraz ze względu na przesuwanie się stopy w bucie podczas chodzenia. Kupując obuwie Befado na naszym sklepie internetowym proszę zapoznać się z długościami wkładek podanymi do każdego modelu. 

9. Kiedy kupić dziecku pierwsze buty?

Dopóki dziecko spędza większość czasu leżąc, nie zakładaj mu żadnych butów, nóżki chroń przez marznięciem wkładając luźne skarpetki, które nie będą ściskać paluszków i zaburzać swobodnego przepływu krwi.  Zachęcamy, aby pierwsze buty były związane  z pierwszymi krokami dziecka, więc kolekcja butów Befado rozpoczyna się od rozmiaru 18. 

10. Jakie buty wybrać gdy dziecko ma szeroką stopę?

Gdy dziecko ma szeroką stopę należy wybierać buty na rzepy, które umożliwiają regulację podbicia. W takim przypadku szczególnie polecamy wybór sandałków, które w lecie mogą służyć jako obuwie na zewnątrz, a w chłodniejszą porę jako buty zamienne. 

11. Z czego są wykonane buty Befado?

Nasze buty są produkowane metodą wtrysku bezpośredniego i nie są ani z pianki ani z gumy. Jest to w większości spienione tworzywo PVC lub PU, z wyjątkiem kaloszy i klapek basenowych, które są wykonane w całości z pianki EVA. Tkaniny użyte w obuwiu dziecięcym to głównie bawełna. 

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego.